خندیدم و رفتم

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 دست تو به دست دگری دیدم و رفتم

عشق تو به دلدار تو بخشیدم و رفتم

آشفته و لرزان و سر افکنده و مجنون

چون بید ز بیداد تو لرزیدم و رفتم

چون رعد سر راه تو بس نعره کشیدم

چون برق یک لحظه درخشیدم و رفتم

چون اشک که از دیده فرو آید و ریزد

در خاک سر کوی تو غلطیدم و رفتم

از ناله سوزنده دل سوخت وجودم

همراه دل از دست تو نالیدم و رفتم

دیدم که هلاک دل من بود پسندت

من نیز پسند تو پسندیدم و رفتم

لبخند تو را دیدم و با دیده پر اشک

بر عهد تو عشق تو خندیدم و رفتم

 

 

 



[ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ 19:4 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه